Smoothie Ceai verde si Afine

Septembrie 11, 2016

Smoothie Ceai verde si Afine

Vă prezentăm o rețetă de smoothie desert, ideal pentru micul dejun sau în completarea oricărei mese, despre care garantăm că se va strecura în dieta de vară cu rapiditate. Rețeta aparține în totalitate maeștrilor Taylors of Harrogate și este o interpretare sănătoasă și gustoasă a consumului de ceai verde. Creat de Taylors, aprobat de British Gallery!

 

Ingredientesmoothie-ceai-verde-cu-capsuni-afine

250 g afine

300 g iaurt (simplu, natural)

175 ml Ceai verde cu căpșuni și vanilie Taylors of Harrogate (infuzat puternic)

3 linguri de migdale

3 linguri semințe de in

2-3 cuburi de gheață

miere (opțional, 1 lg)

 

Cum procedăm

-Macină fin migdalele și semințele de in

-Adaugă restul ingredientelor în blender și amestecă

-Pentru realizarea unei infuzii intense, adăugați 1 plic de ceai verde (sortimentul recomandat) în 175 ml, așteptați 2 min, înlăturați plicul și lăsați la răcit.

 

Beneficiile ingredientelor

CEAIul VERDE este plin de antioxidanți și nutrienți recomandați pentru buna funcționare a organismului nostru. Ajută la pierderea în greutate, favorizează digestia, moderează pierdea energiei pe parcursul zilei, încetinește procesul de îmbătrânire, plus multe alte beneficii. Dacă nu prezentați sensibilitate la vreunul dintre componentele sale nu există niciun motive pentru care nu ați vrea să îl integrați în rutina zilnică.

IAURTul este negreșit un bun aliat pentru digestie și imunitate. Consumul zilnic face miracole pentru tractul digestiv, pe lângă aportul esențial de calciu și alte proprietăți benefice.

MIGDALEle sunt de asemenea un aliment esențial pentru dieta noastră. Vorbim despre un aport considerabil de calciu, fier și magneziu, o cantitate importantă de fibre și grăsimi sănătoase, toate strânse într-o sămânță dulceagă, foarte gustoasă și versatilă.

SEMINȚEle de IN sunt considerade absolut miraculoase și asta chiar de acum 3000 de ani. Recomandarea este să le consumăm zdrobite sau măcinate, pentru a ne bucura pe deplin de beneficii. Ce trebuie să reținem? Că semințele de in conțin omega3, lignani și fibre - spre urmare protejează inima, stimulează digestia, combat oboseala, stresul și insomniile, și am putea continua o bună bucată de vreme enumerând beneficiile, dar ne oprim aici.

MIEREa este un aliment care sigur nu necesita vreun fel de prezentare. Este miraculoasă! Energizant natural, antibiotic natural, stimulează digestia, are proprietăți antiinflmatorii, și lista continuă spre uimirea noastră. Este încărcată de beneficii. Cel mai bun îndulcitor natural!